برای اطلاع به دنیا

فقط خداست تنها دوست تو....؟

برای اطلاع به دنیا

فقط خداست تنها دوست تو....؟

یه شعر واسه پسرا

بیا حالشو ببر

------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------

تو واسه من عروسکی*عروسکی بی چشمه رو*الهی که دیوار شب*روی سرت بیاد فرد

ببین که مرد آیینه*توی شبت شکسته شد*آخرین پرواز خطم برای تو خجسته شد.

زخمه شبو من چیدم*اما تو رو ندیدم*بگوبگو برای چی*ازخود به تورسیدم*عروسک نازم بودی *چرا شدی بی چشمه رو*بال واسه پروازم بودی*رفتی باکی؟یالله بگوووووووووووو

زخم من دست کم صد دفعه*نمک پاشیدی دم نزدم دیگه بسمه*هرکاری از دستم برمیومد که کردم*قانع نبودی واسه همین برمیگردم*اگه یه روزی یه موقع یه جا رفتی تو فکر فرو*بدون بودی واسم عروسک بی چشمه رو* میخوام بذارم برم چون دیگه نمیکشم*از نگام بخونو نیا جلو چشام*دختر بسه؟ دیگه نمیخوامت*روتو کم کن بی حیا*میخوام بهت بگم دیگه سراغ من نیا*همه میدونن که انگشت نمای شهر شدی*ازت بدم میاد بی آبروی رو سیاه*مثل اشک شدی از چشام افتادی*یادت رفته با اسم من چقدر پوز دادی*تو با من بودی قول دادی کلی بهم*آره گفتی بهم*دوستم داری منم دلو دادم مفتی بهت*برو چشات نبینم*ولی فکر نکن ضعیفن*روی تک تودریغه*تصمیم گرفتم اکیدا*شاید توبخوای بدونی مسعوداین دفعه چه جوری تورو پیچ میده*میدونم از اون روزها هنوز سرت گیج میره

باز تو روزای روشن*خورشیدم تو دیدی*اما تو وقتی رفتی*امیدمو بریدم*هنوز اون قابه عکسو*که با هم بودیمو دارم*هی میگیره سراغت*میگم گم شده یارم*عروسک بی چشمه رو*خوشکل نازم اما دورو*گربه سفت بسه دیگه*این همه نیرنگو دروغ*میخوام بذارمت برم*که حوصله ام سر اومده*دیگه ازت بدم میاد*خوبی بهت نیومده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد